Divatfotózás

divatfotozas-nyitókép

A divat fotózás üzleti kérdés.

Feladata az eladások elősegítése.
Pozicionálni kell a terméket és vágyat ébreszteni iránta – divatba kell hoznia a márkát.
Emiatt és ennyiben művészi kérdés is: olyan megfogalmazást, miliőt kell teremtenie, ami beazonosítja a céget és jobban hordozza az üzenetét, mint maga a szlogen.

Az ember érzelmi lény, és nem elsősorban az eszével, hanem sokszor először a szemével dönt: Meglátni és megszeretni a divat első szabálya.Ha az üzletben valahol talán éppen a divatban a legfontosabb a megfelelő tálalás:

Egy gyönyörű nő mosolya vagy egy markáns férfi mozdulata a megfelelő helyen, megvilágításban és kellékekkel – sokkal többet ad hozzá egy ruha bemutatásához és eladásához, mint esetleg az olyan adatok felsorolása, amelyeket az eladón kívül amúgy is csak kevesen értenek pontosan.
A divatfotózás célja a megfelelő-  az aktuálisan adottnál egy kicsit mindig magasabb pozicionálás – és a márkaépítés.

Koncepció alkotás

Ahhoz, hogy a fotósnak könnyű dolga legyen, vagy egyáltalán meg tudjon felelni az elvárásoknak, a megbízó röviden elmondja  a cég stratégiáját, és megadja, hogy a kért fotók szerepe mi lesz. Hol,  mire és miért kívánja őket felhasználni a cég? Ki a célközönség, és mi a márka üzenete?

Kell egy jó sztori

Nagyon fontos minden részlet: a helyszín kiválasztása, a ruhák, a kellékek, a kiegészítők összeállítása és az egész sztori meghatározása. Mindent erre lehet fölfűzni: a PR-t, az egész marketinget, a szöveges és a képi megjelenéseket. Ez elrendez egy sor megválaszolatlan kérdést és rendet teremt a kommunikációban. A legjobb, ha a képek ezt a történetet mesélik el, és beleilleszkednek a cég egész kommunikációjába. Így többször s több céllal is fel lehet majd később is használni őket.

Modellválasztás

Nagyon fontos a megfelelő modell megtalálása.
Miután pontosan meghatároztuk a fotók felhasználási helyét és módját, megadtuk a célközönséget, az ő ízlésének, korosztályának megfelelő, divatos  olyan aki megfelelően tudja képviselni a cég és a márka üzenetét. Persze fontos, hogy mint modell is gyakorlott legyen, és magától is tudja a dolgát. Bár a fotós is segít instrukcióival, de nagy szükség van a modell szépségére profizmusára is: hiszen képekről van szó, szavak nélkül kell életre kelteni a márka üzenetét.

 

Ruházati webáruházaknak

Segítünk profin felépíteni a webáruházadat. Megfotózzuk image és  kategória képeidet. Heti rendszerességgel  befotózzuk, sőt akár fel is tölthetjük képeidet, megírhatjuk a a termék leírásaidat, frissíthetjük webshopodat az új termékeiddel

Modelleknek divat portfólió készítésére

Egy komoly, magára valamit adó modellnek feltétlenül szüksége van portfóliójához kül- és beltéri divat képekre is.

Ruházati boltoknak

Lehet, magad is meglepődnél azon, milyen fantasztikusan jól néz ki az árud egy jó modellen, jól megfotózva. Elkészítjük attrapjaidat, katalógusodat, szórólapodat esetleg reklám szatyrodat

DIVAT FOTÓK – Mire lehet felhasználni?

  • Weboldal image képek
  • Webáruház termék kép
  • Katalógus, brossúra, szórólap…
  • Közösségi oldalak

A munkát előre egyeztetett elvárások és igények egyeztetése után kezdjük meg. Lehetőség van a fotóstúdió bérlésére is.  Hívj vagy írj bizalommal, vagy kérj egyedi árajánlatot.

Webshopfotózás

Persze nem csak image fotókra van szükség: ha a neten akarod eladni a termékedet, a vásárlók nem tudják megtapogatni, felpróbálni, és megnézni, csak a fotókat. Emiatt többnyire fehér, fekete vagy szürke háttér előtt készítünk olyan termék fotót, ami bemutatja a terméket elölről, hátulról és oldalról, egy csinos, mosolygó modellen, hogy kedved legyen a ruhát rögtön felpróbálni és megvásárolni.

Imádom a divat fotózást. Örömmel  készítem el termék képeidet a stúdióban vagy az image képeket az image-nek megfelelő,  előre egyeztetett külső helyszínen. Igény esetén női és férfi modellt is biztosítunk. Professzionális termék, divat, vagy image képek készítése.

DIVAT FOTÓZÁS – Kiknek ajánljuk?

Cégeknek kollekció fotózásra

Évente kettő – négy kollekciót készít egy-egy divat cég: az őszi-télit, és a tavasz- nyárit, és sok esetben különböző, életmódhoz, eseményekhez, partnerekhez vagy akciókhoz kapcsolódó kollekciókat. Befotózzuk a termékeket, elkészítjük a nyomtatott vagy elektronikus katalógusodat, hogy méltóképpen és megfelelő üzleti eredménnyel  képviselje a cégedet és termékeidet.

Hogy kapod meg az elkészült képeket?

Nagyon jó,  ha a előre megbeszéljük a képek felhasználási helyét és módját: Kinek, mire kellenek a képek.  Mindenképpen érdemes kinyomtatni őket, esetleg egy szép fotókönyvet nyomtati belőlük – egészen más minőséget kapsz így, mintha csak elektronikus formában kéred a képeket, és biztosíthatlak, nagy sikert fogsz aratni a képekkel, akár a párodnak akarod átadni az albumot, akár nem. Az internetre más file formátum és színrendszer kell, mint a nyomtatáshoz, ezt is jó külön tudnom, mert akkor úgy dolgozom ki a képeket Neked. Normál esetben, ha Neked megfelel a képeket a Google Drive fiókodba töltöm fel: így mindig elérhetőek lesznek Neked, és mivel a Te fiókod,azt tartasz benna, amit szeretnél. Azért javaslom, töltsd le magadnak merevlemezre és pendrive-ra is. nagyon bosszantó tud lenni, ha egy winchester meghibásodása miatt elvész az összes képed…
Mindenképpen azt javaslom Neked, nyomtad ki a kedvenc képeidet, kérhetsz tőlem ajánlatot album készítésére is. A kinyomtatott képek, ha csak el nem áznak, nagy valószínűséggel túlélnek mindnyájunkat.


AMI MINDEN FOTÓZÁSHOZ JÁR:

Diszkréció            – Teljes diszkréció – az egész fotóstúdió a fotózás kezdetétől a végégig csak a miénk. Nincsenek fura meglepetések, váró szobák vagy nézelődni vágyó idegenek.
Vendégszeretet   – Hideg víz és forró instant kávé, öltöző kuckó, mellékhelyiségek
Útmutatás          – Képes és szóbeli segédlet a pózoláshoz, az arckifejezésekhez az igazán jó és hiteles képek elkészítése érdekében
Hozzáférés          – Saját jelszavaddal védett online galériák 24/7- elérhetőséggel a nyers és az retusált fotóidhoz
Választék             –  A kiválasztott fotócsomagod ideje alatt annyiféle ruhát, stílust fotózhatunk, amennyi az időbe belefér: “A változatosság gyönyörködtet!”
Bizsuk                  –  Ha elhozod magaddal a kedvenc ékszereid, az a legjobb, de válogathatsz a nálam lévők közül is a fotózás idejére.


   

Megosztás0k